Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

My BFF love :)
Thursday, 16 February 2012 ★ 15:31 │ (0) angels



Korangg ! Akuu sayang korangg, walaupun kitee tengahh gadohh skrang :)
Akuu faham kadaan korang semuee , akuu sedar jgakk aku sape kat korang. Korang lagi biter lagi aku kan. Korang ade semue korang nak. Aku? Hm Fatin , LaLa , Eyka , Eyira :)
Korangg Bff akuu kan? Please dont' leave mee okeyh?
Yeahh , aku tauu aku tak sehebat korangg. Puncee korang gadohh, aku jgak. Aku minx maaf ;(
     Korangg, tanpe korang kat sch tuhh , aku tak tau la aku sape kalau aku sorang-2. aku sedihh , aku bad mood . Korangg yg tolong aku. Bilee ade masala , kite same-2 selesaii kan. Tapii , kalau dah time keras kpale? Masing-2 bt hal sndiri. Akuy nak korangg mcm dluu . Ketawe same-2 , suke-2 same-2. Ade masala , same-2 kite selesaikan. Bole?
   Aku tauu , nie semue sbb aku. Aku nak tgok kawan-2 aku gembire tnpe aku. Mybe korang lagi bhagiee bile tnpe aku. Sbb aku nie cume menyusahkan korang jehh! :(
Sbb aku hbungan persabatan korang renggangg . Korang bole buang aku dalam hidup korang :)
Aku tak kesah , sbb aku nie kawan yg tak gune tok korang .
Apee apee punn , korangg ingat . Akuu ttap sayang koranggg , Aku ttap ingat korang!
      Tuhann jehh yang tahu , betapee besarnye sayang aku kat korang :)
(EYKA , FATIN , LALA , EYRA , AZIERAH , NURIN , NYNA )
         ILOVEYOUSOMUCHHSAYANG <3

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss

I am NurulAin and this is my blog, it's mine. In this very little space from the World Wide Web, this could be the only place where in i can have my freedom to express myself, rant whenever i wanted to, post non-sense shit, type asdfghjkl until i get tired like an idiot. I mean, who the hell in the world, uhmm (except me) would do that effin thing? of course no one. EXCEPT ME.Alright, you've got it. I really am an idiot. okay? and you've got any problems with that? kiss my fist. Actually i'm just sixTEEN and i don't act like what normal teen girls do. I'm weird and i like crazy things. I like the smell of an old book, I yawn and don't close my mouth even if i'm in a public place.. and i blah blah, i blah too.. enough. bye byee! You may click links and contact to befriend with me.Thanks !
Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later


ShoutMix chat widget
Links & Contacts
the great escapes to a beautiful land


Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend Friend

Facebook nurul ain
Twitter nurul ain
Tumblr nurul ain
Blogskin nurul ain
Layout (c) sweet.m!sery
Re-edited by nurul ain
Icons from reviviscent
Resources: sea shells
My BFF love :)
Thursday, 16 February 2012 ★ 15:31 │ (0) angels



Korangg ! Akuu sayang korangg, walaupun kitee tengahh gadohh skrang :)
Akuu faham kadaan korang semuee , akuu sedar jgakk aku sape kat korang. Korang lagi biter lagi aku kan. Korang ade semue korang nak. Aku? Hm Fatin , LaLa , Eyka , Eyira :)
Korangg Bff akuu kan? Please dont' leave mee okeyh?
Yeahh , aku tauu aku tak sehebat korangg. Puncee korang gadohh, aku jgak. Aku minx maaf ;(
     Korangg, tanpe korang kat sch tuhh , aku tak tau la aku sape kalau aku sorang-2. aku sedihh , aku bad mood . Korangg yg tolong aku. Bilee ade masala , kite same-2 selesaii kan. Tapii , kalau dah time keras kpale? Masing-2 bt hal sndiri. Akuy nak korangg mcm dluu . Ketawe same-2 , suke-2 same-2. Ade masala , same-2 kite selesaikan. Bole?
   Aku tauu , nie semue sbb aku. Aku nak tgok kawan-2 aku gembire tnpe aku. Mybe korang lagi bhagiee bile tnpe aku. Sbb aku nie cume menyusahkan korang jehh! :(
Sbb aku hbungan persabatan korang renggangg . Korang bole buang aku dalam hidup korang :)
Aku tak kesah , sbb aku nie kawan yg tak gune tok korang .
Apee apee punn , korangg ingat . Akuu ttap sayang koranggg , Aku ttap ingat korang!
      Tuhann jehh yang tahu , betapee besarnye sayang aku kat korang :)
(EYKA , FATIN , LALA , EYRA , AZIERAH , NURIN , NYNA )
         ILOVEYOUSOMUCHHSAYANG <3

Photobucket
OLDER POST | NEWER POST